Saturday, May 17, 2008

Guru

Okay! Entri nih aku nak buat ringkas jer...sebagai penghargaan kepada guru2 yang telah bersusah payah mengajar aku..(mane la tau kot2 ade cikgu sekolah aku yang lalu ke)

Selamat Hari Guru untuk :
  • Cikgu2 di SK Sungai Galah (sekitar tahun 1993-1998).
  • Cikgu2 di SMK Pandan Indah (sekitar tahun 1999-2003). Walaupun sekolah tuh dianggap teruk di mata masyarakat, tapi aku sangat berbangga okay! (tolong jangan tanya kenapa). Aku sangat2 berterima kasih pada cikgu Wan Razanah, sebab beliau berjaya membuatkan aku berminat dengan subjek yang paling aku benci (bukanlah benci sangat, tak suka je). Pada cikgu2 yang lain pun aku hargai juga.
  • Lecturer2 di kolej...err...korang takyah tau lah (sekitar tahun 2004-2007).
  • Teman blog aku iaitu SiRibenMerah (walaupun baru berkenal-kenalan).
  • Eh, tak lupa untuk mak Wana dan semua cikgu2 di Malaysia.
Akhir kata, Guru itu umpama Lilin!

Sekian...(ringkas tak...hehe)


5 comments:

*SiRibenMerah said...

wahh..
nama I ada disini..
terharu..
macey yek =)

WaNa (BoRN To MaKe u HaPPy) said...

THaNx LYa >:D<
JgN LuPe JwB TaG oKe !

EpaL c0keLaT said...

SiRibenMerah : U're always welcome miss...hehe

Wana : Ai akan jwb...dun wori (men polyvore lu) :-"

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

pandan indah ekk?

ai dulu smk pandan jaya... (2000)

kecik kan dunia?

EpaL c0keLaT said...

Ooo...ajai smk pandan jaya...mmg kecik dunia nih...hehe :D