Wednesday, May 21, 2008

Apakah Yang Di Buat...?

Eh2...ada gambar la kat bawah..hehe. Gambar tuh di candid oleh classmate aku waktu buat student project. Sebenarnya aku nak publish gambar nih tahun lepas lagi, masa dengan blog lama dulu tapi tak berkesempatan (sebenarnya malu nak tunjuk...sekarang dah tak berapa nak malu dah :D). Apa motifnya meletakkan gambar tuh?! (aku sendiri jawab la eak :-"). Motifnya ialah, aku nak suruh korang teka lah :| (buat2 tanye lagik!). Apakah yang dibuat oleh budak perasan comel tuh..?



Sila2...jgn segan2 untuk meneka eak...nanti aku akan publishkan gambar2 yang lain plak!

13 comments:

Pocket said...

first time writing ere,
selamat berkenalan,
:D
adik yg bj pink tu tgh duk mencari arta karun kut!!?
alat yang ku anggarkan boleh digunakan utk measuring distance...
where's the X mark to indicate
'Dig Ere' ?
:)

Mak Su said...

cabut pulut-pulut?

bendul said...

aku rasa laa.. dia tgh cabut kemucup kat kaki seluo dia.. menatang kuning ngan merah tu sebeno nyer dia baru jumpe jer, tgh kutip ler tu.. yg 2 org kat ujung tu, terpaksa meneruskan perjalanan, buat2 tak nampak..

EpaL c0keLaT said...

Pocket : Hye pocket...selamat berkenalan juge! Haha...alat tuh mmg untuk mengukur jarak tp..btul ke carik harta karun :-"


Mak su: Hah!! Pulut-pulut tuh ape plak mak su :| (siyes tak tau).


Bendul: Erk...bendul :| byknye deskripsi..

Wanpetunjuk said...

Salam....hahahaha, ukur jalan ala-ala JKR lah kan....tali tape tuh cukup panjang ke???

Thanks for visiting my blog sis...thanks a lot :)

Unknown said...

erk :| adakah pirst time azah mengkomen :|

azah teka ek!

lya tengah bewak sambil mengkutip batu-batu di tepi jalan utk dibuat eksperimen bagi final projek lya :|

EpaL c0keLaT said...

Wanhidayat: Ukur jln? haha...salah sama skali.. Thanx jugak ye wanhidayat 4 da comment :D


Azah: Yer...pes taim azah :| (sonok gler nih azah masuk :D) Err...bewak ke :-s ceshh...ade ke bewak :| (malu ai :">)

Liamsidhom said...

Ya!!!saya suka teka-meneka,dan selalunya errmm...salah,aheks(^_^)

sebenarnya,kau tgh sorok dr 2 org yg sedang mencari kau,tue la yg pegi buli bdk tue sapa suruh,kn dh dia report dkt abg dia~tak baek buli budak2..ish3

EpaL c0keLaT said...

Moralnya, jgn suke membuli budak2. Heh! Ape kaitannye :|

Liamsidhom: Yer...terang-terangan jawapan ko salah....kahkahkah

P/s: Liamsidhom...mintak artwork 1!

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

erk?

apsal aku komen semalam tak masuk sini...

huhu, sedeyh neh...

ke komen aku kene dilit?

tak mungkin, tak mungkin...

eniwei, jwpn yg aku bg semalam "mencarik simkad keciciran"

harap maklum, huhu...

EpaL c0keLaT said...

Ajai: =)) takde maknenye nk dilit2 kumen :)) Ntah2 terkumen kt blog org laen kot :-"

Ohh...mencarik simkad keciciran? Simkad sape?? :|

Salahhh!! hahaha..

LadyTiz said...

errr.. lya tgh buang tahi anjing/kucing yang terpijak?

atau tgh buang kemuncup kt suor?

EpaL c0keLaT said...

Tyrah: Tahi anjing :-s
Err...jawapannye..