Monday, June 16, 2008

Isk...malunya!

"Ala kak, tengok ni.."

"Ya Tuhan, camner leh jadi camni?"

"Kahkahkah...kelakar ar Lia"

Adehh, member aku ni siap gelakkan aku lagik. Mana la aku nak sangka kasut kesayanganku putus. Memang suwey betul la hari ni! Dah la appointment last minute cancel, balik ofis lak kasut putus. Ngam2 kuar dari kete jek kasut putus (almaklumlah kasut dah uzur). Adeshh!

Nasib baik la ada kawan2 yang memahami, siap tolong belikan gam gajah lagik untuk gam kasut aku tuh (aku dok lepak kt bawah jek tunggu kasut kering..hehe). Alhamdulillah, boleh pakai sampai balik rumah...hehe.

Gosip2 camni cepat tersebar yek kat ofis (kasut putus pun boleh wat gosip). Aku naik2 je ofis....

"Ai akak wartawan, kasut putus ke? Buat liputan apa tadi sampai putus2 kasut"

Ceh, kurang asam betul! Menyindir aku nombor 1! Aku sekeh kepala sorang2 baru tau.


*Next time aku kena spare 1 kasut la nampaknya (ganas sangat kot aku jalan, sampai putus2 gitu)*

19 comments:

Pocket said...

First!! yeaaa..

actually kan... kami kat kilang ni pun practis 'spare everything'
spare uniform,
spare clean white shoes,
tooth brush inside desk,
shaver inside desk,

mano la tau ado presentation tp tertumpah kuah mee kari kat baju kat kantin, eheh

cian dia putus kasut, umph, spare satu dlm keter pun bagus, yg simple lg tak makan ruang but still presentable :D

EpaL c0keLaT said...

Pocket: Wahh..happy sgt la tuh dpt jadik pengkumen yg pertama :|

Hehe...nmpk gaya pasneh mmg kene spare mcm2 brg ar, mane la tau kalo de pape ke :-" (nak ikut cara pocket)

WaNa (BoRN To MaKe u HaPPy) said...

LYa !

KaSuT PuTuS Tu KiRe OK Lg ... KwN WaNa , SiaP TeRToNGGeNG Lg SbB HiLaNG KeSeiMBaNGaN BaDaN SMaSe HeeLs BeLiaU PaTaH! :))

EpaL c0keLaT said...

Wana: Hoih! Tak baek menggelakkn org seorg dri :| Len kali kalo nk gelak ajak Lya skali =))

Adry said...

hahaha... kesiannnn putus kasut ye.. takper nanti saya belikan yang baru ek.. eh silap...

anyway aku pernah berkenalan satu gadis tu kerana kasut nya putus kat tengah bandar... kebetulan aku kat situ dan area tu ada kedai kasut.. aku belikan.. then... eh taknak cerita la... menyemak jak... yang penting kitaorang ehem ehem gak la kejap... pastu putus bab dia kena pinang... hahaha ... panjang ceritanya ... yang penting dia dah kahwin.. dah ada anak 2..

Matematis Muda said...

(tutup mulut)
(tahan gelak)
(badan dah begegar)

















waaaahahahahhahaha
(guling-guling pgang prut)
ok
tabaek gelak kan org sorg2
erm aku nk ajak sape a..
oh ada kuceng sblh aku
kuceng pun jd la
(gletek kuceng suh dia gelak)


adeh
(kena cakar dgn kuceng)

Mak Su said...

alamak, ini sgt ler shy-shy cat

EpaL c0keLaT said...

Adry: Kasut baru?? Beshnye :P
Eh, ade kenangan upernye :|



MatematisMuda: Ceh, ko kalo gelakkn org mmg no 1 :|
Yer...silekn ajak kuceng2 tsebut gelak bsame :|



Mak su: Bkn le mak su...shy shy goat ler :">

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

beli gam gajah? :-|

apesal tak belikan kasut baru trus? huhu...

sian lya...

~hidup penuh liku~

Anonymous said...

alahai..
cian nye..
jum2 g usha kasut baru..
I pon nk membeli kasut baru neh..

*wahahaha.. on9 time skolah.. lariiiiiiiiiiiiii*

EpaL c0keLaT said...

Ajai: Nk beli kasut baru?? kem slm jer la tgh2 bln nih :-s Gam gajah jek yg mampu beli :|



MissRiben: Usyar bleyh la, nk beli nmpknye ujung bln je la dpt :|

*Cekgu beso!!! sile kejar MissRiben nih! Ngular plak die*

bendul said...

sumbat jer mulut org yg menggosip tu ngan kasut ko yg putus tu.. ahahahah...

HEMY said...

kasut sandal ke??tumit ke??

soalan takde kena mengena - kenapa pompuan suka pakai kasut tumit..walaupun tk selesa..kaki sakit..siap pakai handiplast kat blkg tknak melecet??

EpaL c0keLaT said...

Bendul: Kijamnye aku nk menyumbat mulut org yg mgosip tuh :|


Anul: Kasut tumit okay!
Jawapan terkena - Eh, sape kate tak selesa, kalo dh bese okay jek...kasut tumit tggi tuh penting utk penampilan :D tp takde la smpai pkai handiplast :|

LadyTiz said...

alahai.. siannye Lya...

nasib baik waktu putus tu Lya tak tergolek atau tersembam.. (kasut tumit kan)

oh... aku suke selipar jepun. selesa. tp org selalu kate selekeh dan tak professional. :(

EpaL c0keLaT said...

Tyrah: Sian ke :| (sedeyh nih)
Kalo tgolek, rasenye Lya pon gelak skali =))
Selipar jepun seswai utk ke jamban :-"

MakcikMuda said...

ai keputusan beg oke :|

taem ai tengah babai2 member pepagi,tetibe jek papp! putus :((

lime taun ai pakai beg tuh :((

Acaii Jawe said...

hahahaha, macam2 betulla awk ni..mmg slalu budak pompuan kat ofis sy ada spare kasut dua..salah satunya kalau terjadi benda2 camni lagi satu takut org ckp baju dia tak match ngan warna kasut,kekeke..:P

EpaL c0keLaT said...

Rynak: Sian kat yu, keputusan beg, ai paham...ai paham :|


Faisal: Erk, awk lelaki, mane tau :| pompuan mementingkan bende2 gitu..