Tuesday, July 08, 2008

Aktiviti Waktu Senggang 1

Apa yang aku buat waktu senggang? Sama2 lah saksikan siri pertama waktu senggang ini (ayat cam best jek :|).


Mengunyah Kuaci Tanpa Henti

Eh, syok giler dapat makan kuaci nih. Bila dah start makan, memang susah nak berhenti nye lah. Tapi bukan waktu lapang je aku makan kuaci nih, dalam kete waktu nak gi outstation pun sempat lagik "dah ghope hamster dah" kawan aku yang cakap...hehe. Kalau korang tak caye, cubalah nanti, mesti susah nak stop nye.



Bersambung...


*Saksikan sambungan di siri yang kedua*



8 comments:

bendul said...

hmmm.. koci koci koci.. lagi besh kalo dapat koci yg tak payah kupas tu, pakai kunyah n telan jer.. hahaha..

bendul said...

(you've been tagged)

Mak Su said...

maksu suka makan twisties

*SiRibenMerah said...

amboihhh..
bila masa lak nk update nest sambungan nehhhh..

haishhhh.. u neh membizi sungguh..
i jeles.. i jeles... =P

Pocket said...

pocket tgh makan twisties sambil menaip, ends up abis twisties crumbs all over my keyboard.

hoh!! kuaci? somehow renyah kan...

SaifulBashrie said...

wahh lama tak makan kuaci, dulu time matrik kawan mmg suka benar kunyah kuaci..sampai bertimbun dalam dewan kuliah tu..hehhe, kuaci ooo kuaci..

EpaL c0keLaT said...

Bendul: Pekate ko wat kilang mengupas koci...nnt senang ar aku nk makan :| nnt aku wat tag tuh eak..


Mak su: Twisties =P~ sedapnye...

EpaL c0keLaT said...

MissRiben: I membizi pon u jeles...u sindir i la tuh yek :|


Pocket: Twisties lagik! kuaci sgt sedap okay :D


Bash: Dasat ar kwn u tuh Bash :| u pon join skali eak ;;)