Friday, October 12, 2012

Sedikit Sebanyak..

Assalamualaikum...
Bila dah bertahun menyepikan diri mesti ramai yang tertanya2 (agak perasan la)...

Alhamdulillah, kehidupan sekarang lebih baik berbanding dulu..sudah berumahtangga dan dianugerahkan cahaya mata yang tidak ternilai...(awat cam skema je nih...faktor usia kot...hahaha)

Aku same je cam dulu...mungkin sbb dah berubah status...n blog pon dah lame tak jenguk...dats y la rase kekok2 sket nih..

Cuma kehidupan skang lebih ceria dengan kehadiran my lil' princess Wan Farzana Amani Binti Wan Mohamad Azlan Shah..baby baru je 6month++ ..minggu depan nak masuk 7 bulan dah. Pejam celik pejam celik rase kejap je...dah ade baby sorang..

So, skang layan kerenah si kecil...tambah lagi fully bf memang dok umah je la.. Amani skang dah panjang akal, memang slalu la kene pantau, bersih umah dibuatnye..


3 comments:

Pocket said...

memang,
kalau lama tak post,
memang rasa satu macam,
pocket pon :D

Mak Su said...

ramai bloggers dulu dah menyepi... zaman dah berubah huhuh

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)